FOKUSWEEKEND på Scandic Aarhus City. Vi har indgået samarbejde med Scandic Aarhus City. Læs mere her.  

Kursus – privatpersoner

Mennesker der føler at de håndterer små og store udfordringer, har en tryghed og mestring som giver en god livskvalitet. 

Kurset styrker og forebygger et godt fysisk og psykisk sundhed. Stress reduceres, og med enkle teknikker, til brug i hverdagen, får du en øget ro, mestring og glæde. Du finder løsninger du har brug for og ting lægger sig til rette. Dette giver overskud og mere fritid, til det du ønsker.

Læs mere

Kursus – psykisk sundhed og misbrug
– sundhedssektor og beredskab

At være dygtigt til sit arbejde er mere end det at være fagligt opdateret og engageret. Det handler også om at ivaretage sig selv på en effektiv måde, for at undgå at der opbygges et ubevidst stress. Dette er hvad kursus i BevidsthedsTræning kan tilbyde.

I erhverv indenfor sundhed og beredskab er stressfaktorer en del af arbejdet og kan ikke løses i det ydre. Kurset BevidsthedsTræning er en ny og effektiv metode for stresshåndtering og selvivaretagelse.

Læs mere

Kursus – virksomheder

Arbejdsrelateret stress er kilde til udbrændthed, depression og sygemelding.

Kurset i BevidsthedsTræning fra Unique Mind ESP gør, at de ansatte bliver mindre stresset, er mere effektive og vover at tænke uden for boksen.

Virksomhedskurset er en proaktiv måde at sørge for at de ansattes fysiske og psykiske sundhed vedligeholdes.

Læs mere

Referencer

Camilla Berg-Naglic

Seneste nyt fra vores Facebookside

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Skal du hjælpe andre, og være en inspiration, er det vigtigt at give sig selv tid til at vokse også.

Ha’ en god uge i vækst og inspiration🌞
... Se mereSe mindre

Skal du hjælpe andre, og være en inspiration, er det vigtigt at give sig selv tid til at vokse også.

Ha’ en god uge i vækst og inspiration🌞

Nogle gange kan vi hurtigt komme til at slå os selv oven i hovedet, når der er ting vi føler, vi ikke får til. Hvis dette har blevet til en vane, og vi aldrig giver os selv et klap på skulderen, vil vi ej heller få en tro eller tillid til os selv.

Det som da ofte sker ubevidst, er at vi søger at få ros fra andre. Ja, det kan tilmed blive et jag i søgen efter ros, det bliver en autopilot. Det er måske ikke så mærkeligt når vi tænker tilbage på da vi var barn. Vi søgte hele tiden efter opmærksomhed, både på den negative og den positive måde. Vi lærte måske ikke så meget om hvordan vi kunne give os selv støtte og ros, efter at vi ihærdigt havde øvet os på ting, og fået det til.

Det er vigtigt at give sig selv en klap på skulderen, når vi gør noget godt og måske specielt vigtigt er det også når vi har gjort nogle erfaringer, vi synes at vi kunne været foruden.

Her er et tips til en øvelse, som kan hjælpe dig til egen støtte, hvis du trænger til det. Her bruger vi det imaginære (vor fantasi), til at skabe nye erfaringer og autopiloter:

Set dig ned, luk øjnene og tag nogle dybe åndedrag. Mærk at du slapper af. Når du er afslappet, tænker du dig, at den del af dig der har brug for støtte, sidder lige fremfor dig.

Nu kan du tale med den del, blive bedre kendt med ham/hende, og forsikre den om at du vil være der i tykt og tyndt. Når du er færdig, tag ind en god følelse, før du åbner øjnene og går videre i dagen.

Har du været på kursus bruger du Det Kreative Hjørne, sådan du lærte at skabe ændringer.

Vi ønsker alle en super weekend, og held og lykke med øvelsen 😁
... Se mereSe mindre

Nogle gange kan vi hurtigt komme til at slå os selv oven i hovedet, når der er ting vi føler, vi ikke får til. Hvis dette har blevet til en vane, og vi aldrig giver os selv et klap på skulderen, vil vi ej heller få en tro eller tillid til os selv. 

Det som da ofte sker ubevidst, er at vi søger at få ros fra andre. Ja, det kan tilmed blive et jag i søgen efter ros, det bliver en autopilot. Det er måske ikke så mærkeligt når vi tænker tilbage på da vi var barn. Vi søgte hele tiden efter opmærksomhed, både på den negative og den positive måde. Vi lærte måske ikke så meget om hvordan vi kunne give os selv støtte og ros, efter at vi ihærdigt havde øvet os på ting, og fået det til. 

Det er vigtigt at give sig selv en klap på skulderen, når vi gør noget godt og måske specielt vigtigt er det også når vi har gjort nogle erfaringer, vi synes at vi kunne været foruden.

Her er et tips til en øvelse, som kan hjælpe dig til egen støtte, hvis du trænger til det. Her bruger vi det imaginære (vor fantasi), til at skabe nye erfaringer og autopiloter:

Set dig ned, luk øjnene og tag nogle dybe åndedrag. Mærk at du slapper af. Når du er afslappet, tænker du dig, at den del af dig der har brug for støtte, sidder lige fremfor dig. 

Nu kan du tale med den del, blive bedre kendt med ham/hende, og forsikre den om at du vil være der i tykt og tyndt. Når du er færdig, tag ind en god følelse, før du åbner øjnene og går videre i dagen.

Har du været på kursus bruger du Det Kreative Hjørne, sådan du lærte at skabe ændringer.  

Vi ønsker alle en super weekend, og held og lykke med øvelsen 😁

Modtag nyheder fra
Unique Mind ESP – DK
direkte i din indboks.

Ved at trykke send samtykker du at Unique Mind ESP – Danmark kan sende dig nyheder og information. Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevet med et enkelt klik.